En åpen presentasjon om status, utvikling og trender for LinkedIn i Norge

Tina Rødahl
Stretegisk rådgiver og partner i Peer Group
En åpen presentasjon om status, utvikling og trender for LinkedIn i Norge
09:00 – 10.00 Status, utvikling og trender for LinkedIn/B2B marketing i Norge
En av hovedutfordringene for B2B bedriftene som ønske å skape vekst på LinkedIn, er mangel på langsiktig planlegging og underinvesteringer i egen merkevare.
Dette støttes av forskning, blant annet av Ehrenberg- Bass Institute (2022) og Binet og Field, som er verdens fremste forskere på effekt.
I foredrag vil Tina gi deltakerne et innblikk i de viktigste elementene for å kunne skape langsiktig vekst gjennom B2B markedsføring på LinkedIn.
Denne modulen er en del av LinkedIn Manager sertifiseringen, men er åpen for bedrifter som ønsker å få innsikt i og oversikt over den siste utviklingen innenfor B2B marketing og LinkedIn i Norge.
Sikre deg en plass her: LinkedIn/B2BMarketing
Tina Rødahl er partner i Peer Group, som er ledende innenfor LinkedIn og B2B markedsføring. Rødahl har vært ansvarlig for LinkedIn Marketing Solutions i Skandinavia gjennom deres partnerskap med AdColony. Hun har også vært ambassadør for LinkedIns B2B-institute, som samarbeider med ledende eksperter innen akademia for å studere effekten av B2B-merkevarebygging på markedsføring, produkt, salg, bedriftskommunikasjon og talentutvikling. I tillegg til å holde foredrag jobber Rødahl tett med B2B bedrifter og bistår i utviklingen av strategier, innhold, gjennomføring av aktiviteter, samt optimalisering av planer og tiltak.