Firmasiden og merkevarebygging – Hvordan posisjonere merkevaren din på LinkedIn

Etter Modul 2 skal du vite hvordan en profesjonell firmaside settes opp og vil kunne ha forutsetningen til å drifte bedriftens side på LinkedIn. 

Vi anbefaler de som ikke har en bedriftsprofil eller har jobbet så mye med siden, om å bestille en Digital Tilstandsrapport – Bedriftsprofil. Det gir deg en analyse av bedriftssiden samt en 30 minutter personlig konsultasjon av bedriftens profil på LinkedIn med gjennomgang av den Digitale tilstandsrapporten – Bedriftsprofil.

Fredrik Fornes
Leder for synlighet og kommunikasjon, Hubify

Program

09:00 – 12:00 Modul 2:  Firmasiden og merkevarebygging – hvordan posisjonere merkevaren din på LinkedIn

Del 1: Firmasiden og nyhetsfeeden:

  • Hvordan sette opp en god bedriftsside. 
  • Vi ser på betydningen av målgrupper og godt innhold
  • Hvordan bør bedriften presentere seg på LinkedIn-siden
  • Presentasjonssider, tilknyttede sider, karrieresider, Vår side-fanen og grupper
  • Utvikling av godt innhold som fungerer på LinkedIn
  • Hvordan drive engasjement og bidra til LinkedIn samfunnet
  • Hvordan involvere de ansatte og blogg funksjonaliteten (Influencer)

Del 2: Merkevarebygging og omdømme

  • Hva bidrar til å styrke og/eller svekke bedriftens omdømme
  • Kanalstrategi og publiseringsplan
  • Innholdsstruktur og algoritmen
  • Hvilke data og målgrupper skal vi jobbe med?
  • Hvordan SEO spiller sammen med personlige profiler og bedriftssiden.

Vi går gjennom best practice på DEL 1 og DEL 2, ser på gode case og eksempler.

Q&A, oppsummering av læringspunkter.

Sertifiseringen går over 6 moduler og settes opp kun to ganger i året.
Inkludert i sertifiseringskurset: