LinkedIn Marketing: Merkevarebygging & Employee Advocacy

Hallfridur "Hadda" Johannsdottir
Head of LinkedIn & Social Media i TBWA Norway

Program

09:00 – 12:00: LinkedIn Marketing: Merkevarebygging & Employee Advocacy

Del 1: Merkevarebygging og omdømme

  • Hva bidrar til å styrke og/eller svekke bedriftens omdømme
  • Kanalstrategi og publiseringsplan
  • Innholdsstruktur og algoritmen
  • Hvilke data og målgrupper skal vi jobbe med?
  • Hvordan SEO spiller sammen med personlige profiler og bedriftssiden.

 

Del 2: Employee Advocacy

Employee Advocacy er ganske enkelt bevisstheten rundt din bedrift og bedriftens produkter/tjenester fra alle ansatte i bedriften. 

Hvorfor er Employee Advocacy viktig for alle bedrifter?

  • I følge Edelman Insight så har 65 % av forbrukerne tillit til de som jobber i et selskap. Derfor er det viktig å få ansatte og motivere ansatte til å bli en del av Employee Advocacy -programmet. Bidra aktivt i det å synliggjøre bedriftens aktiviteter, skrive, dele poster, delta i diskusjoner, svare/diskutere faglige problemstillinger, bidra til jobbstolthet, delta aktivt i grupper,   

 

Pris for ekspertmodul 1 er 3 990,-

Ekspertmodulene er satt opp for å gi en unik fordypning i ett eller flere temaer innen LinkedIn markedsføring.
kr 3 990