Digital tilstandsrapport
Gjennom kurset så går vi gjennom mange tips og råd for hvordan du skal kunne få en optimalisert satsing på LinkedIn. I forkant av kurset, kan du velge å bestille en Digital Tilstandsrapport tilrettelagt for:
– Din personlig profil
– Din bedriftsprofil, eller
– Din annonse & campaign manager.
Dette er et tilbud til deg i forkant av sertifiseringen, slik at du er sikker på at du og din bedrift får maksimal effekt ut av det som gjøres på LinkedIn.
*Digital tilstandsrapport blir utført av Content Marketing Norge i samarbeid med de fagansvarlige.
Personlig profil
Inkluderer en analyse og en 30 minutter personlig konsultasjon av din personlige profil på LinkedIn og kort gjennomgang av den Digitale tilstandsrapporten med tips og råd for forbedring
Bedriftsprofil
Inkluderer en 30 minutter personlig konsultasjon av bedriftens profil på LinkedIn med gjennomgang av den Digitale tilstandsrapporten med tips og råd for forbedringer.
Campaign Manager
Gjennomgang og oppsett av Campaign Manager for å kunne starte med betalt annonsering på LinkedIn. Her gjør vi tilpasninger av gjennomgangen slik at eksempler og diskusjoner underveis blir enklere å forholde seg til. Vi ser blant annet nærmere på:
- Oppsett av en konto og muligheter for fakturering
- Struktur, annonseringsplan og kampanjeoppsett fra A-Å
- Målgrupper, annonseformater og budsjettering
- Hvordan installere LinkedIn Insight Pixel
- Hvordan måle resultater: Når du din målgruppe og får du en effektiv bruk av dine budsjetter